fredag 19. september 2014

Fredag ettermiddag

Hva gjør en expat frue i Mokpo på en fredag ettermiddag?  Siden miljøet av expat her er svært lite.  Eneste norske damen her som jeg vet om.
Skottene sitter hjemme og podder pga valget.  De fillipinske, ja de traff jeg i går.  Den indiske skal jeg treffe på mandag.  Og sånn går no dagan.

Temperaturen i dag er litt kaldere enn tidligere i uken og folk har begynt å ta på seg langermet, rundt 23 g nå, men det er overskyet.   I morgen går ferden til Okpo, der vi bodde forrige periode.  Det blir forhåpentligvis grøt "på kirka", treffe gamle kjente og venner, så grillfest på stranden på søndagen i regi av Seadrill.
Nå sitter jeg bare å slapper av på min yndlings coffe shop ( antallet her vil jeg fortelle om en annen dag).  Mye rart å titte på, spesielt variasjonen i klær.  Her går folk forbi i alt fra turklær i sterke farger, til de høyeste stilletheler og blondekjoler.  Skal jammen ta med meg kameraet en dag.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar