søndag 17. mars 2013

Settel down in Mokpo

Ja så var en lang juleferie for lengst over og livet i Mokpo begynner så smått å komme inn i en dagligdags tralt. Jeg har hatt liten tid både til fotografering og blogging, men lover at jeg skal ta meg sammen.  Både på denne bloggen, familiebloggen og nettsiden
Min kjære mann forsvinner tidlig på morgenen for å gå på jobb. Men helgene benytter vi til turer, både i nærområdet og ellers på litt lengre bilturer.
 Her er litt bilder fra den gamle delen av byen




  Våren har i alle fall kommet til Mokpo



 Ute på tur kan en se mye spesielt.  Men koreanerner er i alle fall flinke til å benytte seg av alle de flott tilrettelagte turområdene.  Mange går i siste nytt av treningstøy, mens andre er skikkelig søndagskledde i dress og finsko.

 Ei søt lite jente som jeg traff.  Hun var iherdig med å prøve å klare alt sjøl
 Her er det matpause
 Skikkelig god lyd i denne klokka
 Det kan være kjekt å vaske hendene og se seg i speilet, når en er på tur.
 Her kan vi så vidt skimte litt av verftet i Mokpo
Dette ugresset skal etter sigende være veldig sunt, spesielt på våren.  Så da plukker en med seg litt, enten det er i veieveidå eller som her, ved siden av turstien.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar